KDO LAHKO NAROČA V KZM SPLETNI TRGOVINI?

Spletna trgovina je namenjena:

B2B - podjetjem, organizacijam, zavodom in drugim pravnim subjektom ter samostojnim podjetnikom

B2C- fizičnim kupcem.

 

2. KAKO LAHKO NAROČAM V KZM SPLETNI TRGOVINI?

V KZM spletni trgovini lahko naročilo oddate kot prijavljen kupec. Za prijavo v B2B potrebujete številko kupca KZM in uporabniško ime in geslo. Za prijavo B2C uporabniško ime (vaš email naslov) in geslo.

3. KAKO SE PRIJAVIM V SPLETNO TRGOVINO?

V spletno trgovino B2B se prijavite s 5-mestno številko Pogodbe in geslom. Če ste geslo pozabili, uporabite povezavo 'Pozabljeno geslo'.

4. POZABLJENO UPORABNIŠKO IME ALI GESLO:

V kolikor ste pozabili uporabniško ime, nas pokličite na številki 03 /897- 000 ali nam pišite na info@metlika-gastro.si. Manjkajoče podatke vam bomo priskrbeli mi. Če ste pozabili geslo, lahko s klikom na »Ste pozabili geslo?« vpišete uporabniško ime. Na elektronski naslov zaveden v profilu vam bomo poslali povezavo za spremembo gesla. S klikom na povezavo si boste določili novo geslo, ki bo veljavno takoj.

5. KAKO BRSKATI PO SPLETNI TRGOVINI, DA NAJDEM IZDELEK?

Izdelki so v KZ Metlika spletni trgovini sortirani po skupinah navedenih za vrhu spletne strani.
Primer: če boste odprli zavihek »Hrana« se vam bodo na levi strani razvrstile vse blagovne skupine izdelkov, ki sodijo v ta oddelek. Primer: če iščete vložene kumare, boste odprli zavihek »Zelenjava «. Na tem nivoju že lahko vidite seznam vseh izdelkov, ki sodijo v to blagovno skupino.

6. KAKO NAJDEM IZDELEK?

Da izdelek najdete, preprosto uporabite iskalnik. Vpišite naziv ali delni naziv, šifro artikla ali EAN kodo in spletna trgovina vam bo izdelek našla, če je le ta na razpolago.

7. KAKO POGLEDAM KATERE IZDELKE NAJPOGOSTEJE IZBEREJO DRUGI UPORABNIKI?

 Velja za B2B kupce.V zavihku PRESEK NAKUPOV boste našli katere artikle so najpogosteje v zadnjih treh mesecih kupovali kupci, ki opravljajo dejavnost v enakem prodajnem kanalu kot vi ( npr. kava bar ali klasična gostilna, itd.).

8. KAKO ZAKLJUČIM NAKUP?

Če ste zaključili z naročanjem, kliknite »V košarico«. Preverite izdelke in količine v nakupovalni košarici. V prvem koraku košarice še lahko spreminjate količine in odstranjujte ali dodajate izdelke.

S klikom na »Potrdi naročilo«, boste na vaš e-mail naslov prejeli dokument s seznamom naročenega blaga in številko naročila.

9. KAKO SPREMENIM VSEBINO KOŠARICE?

Urejanje količine izdelkov je najlažje v nakupovalni košarici. Kliknite »V košarico. Razvrstili se vam bodo vsi izdelki v vaši košarici in njihove količine, ki jih lahko spreminjate. 

10. KAKO LAHKO VIDIM AKCIJSKO PONUDBO?

Akcijsko ponudbo lahko preverjate na prvi strani spletne trgovine po rubriko AKCIJE.

11. KAKO SO MOJI IZDELKI IZBRANI IN PRIPRAVLJENI?

V vaš nakup je vpletena vrsta naših zaposlenih, ki se trudijo, da boste z našo storitvijo zadovoljni. Vedno bomo izbrali najbolj sveže izdelke. Enostavno se vprašamo »ali bi jaz kupil ta izdelek« in tako pripravimo le najboljše. Med pripravo skrbno pazimo, da ločimo hrano od neživil, hladno od zmrznjenega. Da preprečimo mečkanje živil so vedno težki in kompaktni izdelki zloženi na dnu, tako, kot bi to storili vi. Vsi pripravljeni izdelki so skrbno skladiščeni, da zagotovimo najvišjo kakovost.

12. KAKO IN KJE PREVZAMEM SPLETNO NAROČILO?

Prevzem naročenega blaga je mogoč samo v odjemnem mestu ki vam je določeno na podlagi vase poslovalnice, ki smo jo določili ob prijavi v spletno trgovino na podlagi naslova in vaše poštne številke.

B2C kupci- 2  do 4 delovnih dni od prejetega plačila
B2B kupci - Čas priprave izdelkov za prevzem v posamezni poslovni enoti je odvisen od časa oddaje naročila in je prikazan spodaj:
 

ENOTA

ČAS ODDDAJE NAROČILA

DOSTAVA

LASTEN PREVZEM

HLAJENO, ZAMRZNJENO BLAGO

PC LJUBLJANA

 

 

 

 

Ljubljana- strogi center

Naročila do 16.00

Naslednji delovni dan do 9.30

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

Vrhnika, Kočevje, Trbovlje, Hrastnik

Naročila do 16.00

Naslednji delovni dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

Ljubljana okolica

Naročila do 10.00

Isti dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

PC Log METLIKA

Naročila do 9.00

Naročila po 9.00

Dostava isti dan

Dostava drugi dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

PC IZOLA

Naročila do 10.00

Dostava isti dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

PC Nova Gorica

Naročila do 10.00

Dostava isti dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

PC Maribor

 

 

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

Maribor-mesto

Naročilo do 11.00

Dostava isti dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

Maribor - okolica

Naročilo danes

Dostava jutri

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

PC Radovljica

Naročilo do 10.00

Dostava isti dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

PC Murska Sobota

Naročilo danes

Dostava jutri

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

PC Novo mesto

Naročilo do 10.00

Dostava isti dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

Naročilo oddano ob sobotah, nedeljah in praznikih se obravnava naslednji delovni dan.

Zaradi narave poslovanja je zelo pomembno, da se vsi držimo dogovorjenih rokov. Zato prosimo, da svoje naročilo prevzamete še isti delovni dan, ko ste prejeli obvestilo o pripravi blaga in sicer na predhodno izbrani lokaciji in na način, ki ste ga določili ob oddaji naročila. Za naročila oddana po 16.00 uri ne zagotavljamo dostave naslednji delovni dan.

13. ALI MI LAHKO SPLETNO NAROČILO TUDI DOSTAVITE?

Da, naročeno blago vam lahko dostavimo..

14. KAKO PLAČAM SPLETNO NAROČILO?

B2B kupci v skladu s pogodbo.

B2C kupci- predplačilo na TRR KZM.

 

15. CENE V SPLETNI AKCIJI

Spletna akcija velja samo na spletni trgovini. Cene objavljene v spletni akciji veljajo samo za naročila, ki so oddana preko spleta.

 

TEŽAVE Z NAROČILOM

16. ŽELIM ZAKLJUČITI NAKUP, IZDELKA PA NI VEČ NA ZALOGI

V postopku zaključevanja naročila, lahko poidejo zaloge izdelka, ki se nahaja v vaši nakupovalni košarici. Do tega lahko pride, ko je zaloga izdelka ob začetku vašega nakupa majhna in so kupci pred vami zaključili nakup in zmanjšali razpoložljivo zalogo ali pa gre za izdelek, ki je zelo priljubljen in zaloge hitro poidejo zaradi velikega povpraševanja.

17. PRI PREVZEMU MANJKA KUPLJEN IZDELEK ALI JE POŠKODOVAN

Trudimo se, da z vsakim naročilom zadovoljimo pričakovanja naših kupcev. Seveda pa tudi pri nas prihaja do napak, ki jih skušamo čim prej odpraviti.

Če opazite, da pri prevzemu manjka izdelek, je le ta poškodovan ali uničen, se obrnite na našega sodelavca prevoznika oz. prodajalca. Če je izdelek kakorkoli poškodovan vam ga bomo zamenjali. Če napako odkrijete doma, nemudoma pokličite naš klicni center. Naredili bomo vse, da dopolnimo vaše naročilo ali izdelek zamenjamo. Za vrnitev izdelka v trgovino in njegovo zamenjavo, ga je potrebno prinesti v originalni embalaži skupaj z dobavnico oziroma računom.

18. SPREJEM NAROČILA

Zadovoljstvo kupca je naš cilj. Začne se s prejetjem vašega naročila. Če menimo, da kljub trudu ne bomo uspeli izpolniti pričakovanj kupca, si pridržujemo pravico do odpovedi vašega naročila ali dela naročila. Temu lahko botrujejo naslednje situacije:
- Omejene količine izdelkov, ki so na voljo.
- Netočnosti in napake na izdelku ali pri ceni.
 

19. CENOVNE IN TIPKARSKE NAPAKE

Pri nazivih, opisih, informacijah in cenah izdelkov lahko pride do napak. V primeru napačne navedbe cene in drugih tiskarskih napak si pridržujemo pravico do zavrnitve oziroma preklica naročila izdelka. Še prej pa vas bomo poklicali, da se dogovorimo, če želite naročilo obdržati.

20. CENE

B2B kupci - Cene v spletni trgovini so brez DDV. Končna cena, ki jo kupec plača se oblikuje na dan naročila v izbrani poslovni enoti.

B2C kupci – Cene v spletni trgovini so z DDV. Končna cena, ki jo kupec plača se oblikuje na dan naročila v izbrani poslovni enoti.

21. RAZLIKE V CENI MED KZ METLIKA SPLETNO TRGOVINO IN KZ METLIKA TRGOVINO

Zaradi različnih dejavnikov, ki vplivajo na končno ceno izdelka so lahko cene, ki veljajo v spletni trgovini drugačne od tistih, ki veljajo v fizični trgovini.

 

 

UREJANJE PROFILA (SAMO ZA PRIJAVLJENE UPORABNIKE B2B)

22. KAKO SPREMENIM SVOJE PODATKE?

Za spremembo vaših podatkov se obrnite na vašega KZ Metlika trgovskega potnika, naše sodelavce v trgovini ali pa nam pišite na info@metlika-gastro.si.

23. KAKO SPREMENIM ELEKTRONSKI NASLOV?

V profilu, v zavihku 'Moji podatki' kliknete Sprememba elektronskega naslova. Vpišite nov e-mail naslov, kamor želite prejemati obvestila o poslanih naročilih. Nov e-mail naslov s ponovnim vpisom potrdite.

24. KAKO SPREMENIM GESLO?

V profilu kliknete Sprememba gesla. Vpišete staro geslo, nato vpišete novo geslo in še enkrat vpišete novo geslo. Novo geslo začne delovati takoj.

25. KJE LAHKO PREVERIM ZGODOVINO NAKUPOV?

V profilu izberite Pregled naročil. Izpiše se vam seznam vseh poslanih naročil. S klikom na izbrano naročilo se vam izpiše seznam vseh artiklov, ki so bili zajeti v tem naročilu.

26. KAKO VEM, KATERE IZDELKE SEM ŽE NAROČAL?

B2 B kupci -V zavihku NAKUP V 60 DNEH boste našli vse artikle, ki ste jih pri KZ Metlika naročali v zadnjih 60 dneh.

27. KAKO LAHKO ODJAVIM PREJEMANJE E-NOVIC?

V kolikor ne želite več prejemati obvestil o spletnih aktivnostih? V vsakem prejetem elektronskem sporočilu boste na koncu strani našli povezavo »Odjava«. S klikom nanjo boste v roku 5 dni odjavljeni od e-novic in jih ne boste več prejemali.

 

UREJANJE NAROČILA

28. KAKO LAHKO PREKLIČEM NAROČILO?

Vaše naročilo pošljemo v obdelavo takoj po kliku »Naročilo« v procesu spletnega nakupa. Zato preklic naročila načeloma ni mogoč. Za pomoč se čim hitreje obrnite na Klicni center. Kontakte najdete na koncu tega dokumenta.

29. ALI JE MOJE NAROČILO SPREJETO?

Vaše naročilo smo sprejeli in je v obdelavi, če ste na elektronski naslov prejeli potrditev prejema naročila skupaj s številko naročila. Če elektronske pošte niste prejeli v roku dveh ur po zaključku nakupa, preverite še, ali se slučajno potrditev nahaja v nezaželeni pošti (SPAM). V kolikor je ni tudi tam, nas prosim obvestite s klicem na splošno podporo 031/897- 000 ali pošljite elektronsko pošto na naslov info@metlika-gastro.si.

KLICNI CENTER

Upamo, da bo nakupovanje v KZ Metlika spletni trgovini enostavno in brez težav. Za vsak primer pa na vaš klic čakajo naši sodelavci, ki vam bodo v pomoč v vsaki situaciji, ko boste imeli vprašanje, potrebovali informacije ali pomoč. Pokličete nas lahko na splošno podporo 031/897-000 ali pošljete elektronsko pošto na naslov info@metlika-gastro.si. Spodaj so navedeni še splošni kontakti za vsako od poslovni enot posebej.

Poslovna enota

Naslov

Tel. št.

Fax

Elektronska pošta

 PC SAVLJE

Savlje 89, 1000 Ljubljana

01 530 7923

01 530 7945

prodaja-lj@kz-metlika.si

 PC IZOLA

Industrijska cesta 10, 6310 Izola

05 662 5312

05 662 5316

prodaja.izola@kz-metlika.si

 PC ZVEZDA Murska Sobota

Markišavska ulica 10, 9102 MS

02 530 8579

02 530 8578

prodaja-ms@kz-metlika.si

 PC NOVA GORICA

Vodovodna pot 5A, 5000 NG

05 330 3014

05 330 3010

prodaja-ng@kz-metlika.si

 PC RADOVLJICA

Alpska cesta 98, 4248 Lesce

04 530 0520

04 530 0930

prodaja-ra@kz-metlika.si

 PC MARIBOR

Ul. Kragujevških žrtev 12, 2000 MB

02 460 5904

02 460 5910

prodaja-mb@kz-metlika.si

 PC NOVO MESTO

Drgančevje 12, 8000 Novo mesto

07 393 2090

07 393 2095

prodaja-nm@kz-metlika.si

 PC LOG

Mestni log 15, 8330 Metlika

07 363 7112

07 363 7116

prodaja-log@kz-metlika.si