SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE PRODAJE KZ METLIKA GASTRO FIZIČNIM OSEBAM (B2C)

  1. SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja urejajo delovanje spletne prodaje »Spletna prodaja KZ Metlika GASTRO« na spletnem mestu https://www.metlika-gastro.si (v nadaljevanju: spletna prodaja), ki jo upravlja KMETIJSKA ZADRUGA METLIKA z.o.o., Cesta XV. Brigade 2, 8330 Metlika, matična številka: 5129885000,  vpisana  v sodni register Okrožnega sodišča v Novem mestu pod številko 068/20002500 (v nadaljevanju: trgovec) in pravice ter obveznosti trgovca in obiskovalcev spletne prodaje ter uporabnikov, ki preko spletne prodaje izvršijo nakup (v nadaljevanju: kupec).

KZ Metlika z.o.o. je zavezana za plačilo DDV (ID za DDV : SI36614882).

Pomoč in dodatne informacije so na voljo na stacionarni številki 01/530-79-77 (v nadaljevanju tudi kot: Klicni center) vsak delovnik od 7. do 15. ure ali e-naslovu: prodaja-lj@kz-metlika.si.

Kupca zavezujejo Splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

  1. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Trgovec se zavezuje, da bodo kupcu vselej na voljo:

  • podatki o identiteti trgovca (ime in sedež podjetja ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oziroma storitev iz ponudbe spletne prodaje, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oziroma storitev iz ponudbe spletne prodaje;
  • način in pogoji dostave izdelkov oziroma izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne prodaje;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane kupca;
  • informacije o postopku s pritožbo kupca ter podatki o kontaktni osebi trgovca za stike s kupci.

 

  1. PRIJAVA

Spletna prodaja B2C  je namenjena kupcem, ki so fizične osebe. Kupec lahko odda naročilo kot prijavljen kupec, za kar je potrebna registracija.

Kupec se ob prvem nakupu registrira . Izpolniti mora vse obvezne podatke.

Zaradi prodaje alkoholnih pijač mora biti kupec starejši od 18 let. Kupec z registracijo v spletni prodaji potrjuje, da je starejši od 18 let.

POSLOVNA ENOTA

Kupcu se glede na lokacijo iz katere se oskrbuje, ob potrditvi naročila avtomatsko prikažeta naslov relevantne poslovne enote in kontakt.

V kolikor uporabnik pozabi geslo, lahko s klikom na: »Ste pozabili geslo?« vpiše uporabniško ime. Na elektronski naslov zaveden v profilu se uporabniku pošlje povezava za spremembo gesla.

Kupec je sam odgovoren za naročila, ki so opravljena z njegovim uporabniškim imenom in geslom. V kolikor uporabnik sumi zlorabo njegovih podatkov, mora nemudoma obvestiti Klicni center. V kolikor upravitelj sumi, da je prišlo do zlorabe spletne prodaje, ima pravico zahtevati spremembo gesla kupca ali preklicati naročilo kupca.

Dostavo blaga vršimo na določene poštne številke oziroma kraje z določenimi poštnimi številkami v Sloveniji. Ob vnosu poštne številke se kupcu avtomatsko sprosti nadaljnji vnos naročila, v kolikor vršimo dostavo na njegovo poštno številko.

  1. NAROČANJE

Kupec lahko spremlja tekoče naročilo v spletni prodaji v rubriki »Košarica« in ga lahko poljubno spreminja vse do koraka »Potrditev naročila in plačilo«.

Vaše naročilo predstavlja ponudbo za sklenitev kupoprodajne pogodbe. Prejem vašega naročila trgovec takoj potrdi z elektronskim sporočilom: potrditev prejema naročila. To elektronsko sporočilo ne predstavlja sprejema naročila (tj. v tem trenutku kupoprodajna pogodba še ni sklenjena) in ni potrdilo, da je blago na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema blaga, ampak le obvestilo kupcu, da je trgovec prejel naročilo in da je stekel postopek preveritve dobavljivosti blaga. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.

Po preveritvi dobavljivosti trgovec lahko pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o sprejemu naročila, skupaj s podatki o datumu in izvedbi dobave, ali pa naročeno blago, ki je dobavljivo, kupcu dostavi na želen datum dobave ali drug datum dobave, ki ga pisno ali ustno sporoči kupcu, in ki bistveno ne odstopa od želenega datuma dobave. Kupoprodajna pogodba med trgovcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko trgovec kupcu pošlje elektronsko sporočilo o sprejemu naročila, ali če tega sporočila o sprejemu naročila ni, v trenutku ko trgovec kupcu dobavi blago (glede blaga, ki je dejansko dobavljeno). 

Stanje naročila, popravke naročila ali preklic naročila lahko kupec preveri in sporoči Klicnemu centru. Kupec kontaktira Klicni center na lokaciji, ki jo je dobil ob prijavi, oziroma dobi ob potrditvi naročila.

Naročilo oddano ob sobotah, nedeljah in praznikih se obravnava naslednji delovni dan.

  1. ASORTIMAN

Izbor izdelkov se v spletni prodaji dnevno spreminja. Izdelek je opremljen z informacijami, ki so pridobljene iz deklaracije izdelka ali navodil dobavitelja, zato trgovec ne more odgovarjati za morebitne napake v podatkih. Slike so simbolne in lahko prihaja do razlik med sliko in dejanskim izdelkom, vendar to ne vpliva na lastnost izdelka. Vsi izdelki, ki jih obiskovalec doda v nakupno košarico in nimajo dodatne opombe o razpoložljivosti, so v trenutku naročila na zalogi.

Kupec bo prevzel vse naročene izdelke, razen če v času oddaje in priprave naročila izdelka ni več na zalogi. Trgovec si pridržuje pravico, da določenega izdelka ni na zalogi, čeprav na spletni trgovini kaže zalogo.

V tem primeru bo trgovec kupcu v primeru plačila po predračunu avtomatsko vrnil nakazan znesek najkasneje v roku treh delovnih dni po dostavi blaga, ki je dobavljivo. Znesek vračila se nakaže na transakcijski račun kupca s katerega je kupec izvedel predplačilo blaga.

  1. CENE

Za dostavljeno blago veljajo cene, ki so veljavne v času oddaje naročila ter kot take v času naročila objavljene na spletni strani www.metlika-gastro.si in nato tudi navedene v potrdilu o prejemu naročila.

Vse cene v spletni prodaji (tako redne kot akcijske) so maloprodajne cene v evrih in vključujejo DDV.

V spletni trgovini velja spletni popust na nakup, če je tako določeno. Veljavnost je časovno omejena. V primeru, da hkrati velja dnevni popust na nakup za vse kanale prodaje (fizična trgovina, klicni center, trgovski potnik in spletna prodaja) in spletni popust, se v spletni trgovini upošteva spletni popust. Dnevni popust na nakup in spletni popust se ne seštevata. Pogoji koriščenja popustov se med akcijami razlikujejo in so na vpogled na spletni strani za vsako akcijo posebej. Samo na spletni trgovini veljajo cene v spletni akciji.

Ponudba mesečnega akcijskega kataloga ter tedenskih akcij velja tudi za spletno trgovino. Veljajo enaki pogoji (cena, dostavni roki), kot za nakupe v fizični poslovalnici, razen če je izjemoma označeno drugače. Obvestilo o spremenjenih pogojih, ki bi vplivali na pogoje nakupa preko spletne prodaje, je zapisano poleg izdelka ali izdelkov. 

Zaradi različnih dejavnikov, ki vplivajo na končno ceno izdelka so lahko cene, ki veljajo v spletni trgovini drugačne od tistih, ki veljajo v fizični trgovini.

  1. PREVZEM  IN DOSTAVA NAROČENEGA BLAGA V IZBRANI POSLOVNI ENOTI

OSEBNI PREVZEM

Kupec lahko v spletni prodaji v postopku zaključevanja nakupa izbere možnost osebnega prevzema naročenega blaga v izbrani poslovni enoti, ki je določena glede na naslov kupca. Kupec je dolžan naročeno blago prevzeti na dan za katerega je prejel obvestilo o prevzemu blaga, in sicer na predhodno izbrani lokaciji ter ga plačati na način, ki je določen ob oddaji naročila. Ob prevzemu prejme kupec tudi končni račun.

Ljubljanavse dni
Metlikavse dni
Ostale PEponedeljek, sreda, petek ( v času korone po posebnem delovnem razporedu enot)

 

Naročilo oddano do 24. ure in plačano s kartico se lahko prevzame naslednji delovni dan od 10. do 14. ure na lokaciji naslova PE. ( v času korone po posebnem delovnem razporedu enot)

Naročila oddana do 24. ure in plačana po predračunu se lahko prevzame drugi delovni dan od 10. do 14. ure na lokaciji naslova PE. ( v času korone po posebnem delovnem razporedu enot)

Osebam mlajšim od 18 let, ki se ob prevzemu blaga ne nahajajo v spremstvu odrasle osebe ali se ne identificirajo oziroma izkažejo svoje starosti, se alkohola ne more izročiti.

DOSTAVA

Kupec lahko v spletni prodaji v postopku zaključevanja nakupa izbere možnost, da mu trgovec ali oseba, ki dostavlja blago za trgovca, naročeno blago dostavi na naslov, določen pri prijavi.

Minimalne vrednosti nakupa in stroški prevoza:

Lestvica nakupa v EURDoplačilo prevoza v EUROpomba
40-49,993,99določene relacije po tabeli
50-59,992,99določene relacije po tabeli
60-69,991,99določene relacije po tabeli
70-79,990,99določene relacije po tabeli
nad 80brezplačna dostava 
   
   
 V vrednost se ne štejejo vrednosti transportne embalaže in znesek dostave ter vrednosti kavcijske embalaže.

 

Trgovec si pridržuje pravico, da se čas priprave in dostave v izjemnih primerih podaljša izven zgoraj navedenih terminov, vendar ne za več kot 48 ur, pri tem pa bo kupec na ustrezen način obveščen o takšnem podaljšanju.

Prevzem naročenega blaga se opravi pri dostavnem vozilu. Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti ob določenem času na določeni lokaciji ter ga plačati na način, ki je določen ob oddaji naročila.

V primeru naročila blaga s starostno omejitvijo ima oseba, ki dostavlja blago, pravico predhodno zahtevati od kupca, da z javno listino, s katero se dokazuje istovetnost oseb, izkaže svojo starost. Osebam mlajšim od 18 let, ki se ob prevzemu blaga ne nahajajo v spremstvu odrasle osebe ali se ne identificirajo oziroma izkažejo svoje starosti, se alkohola ne more izročiti.

Pošte v katere izvajamo dostavo, vrednosti nakupa in dnevi za prevzem oziroma dostavo naročila:

POSEBNO OBVESTILO: V času korona ukrepov od 28.10.2020 dalje do preklica,  veljajo novi urniki dostav in sicer:

PE MB – torek in petek                             vse spodnje  poštne številke na katere redno vozimo, ki se začnejo na 2xxx    

PE Murska Sobota - torek in petek          vse spodnje  poštne številke na katere redno vozimo, ki se začnejo na 9xxx

PE LESCE – sreda                                       vse spodnje  poštne številke na katere redno vozimo, ki se začnejo na 4xxx

PE NM – ponedeljek                                   vse spodnje  poštne številke na katere redno vozimo, ki se začnejo na 8xxx

PE NG – torek in četrtek                              vse spodnje  poštne številke na katere redno vozimo, ki se začnejo na 5xxx

 

št. poštenaziv pošteaktivacija dostav b2cminimalni znesek nakupadni za dostavo predračundni za lp predračundni za dostavo karticadni  za lp kartica
1000Ljubljanavozimo402211
1101Lj. poštni predalvozimo402211
1107Ljubljanavozimo402211
1110Ljubljanavozimo402211
1210Ljubljana - Šentvidvozimo402211
1211Ljubljana - Šmartnovozimo402211
1215Medvodevozimo402211
1216Smlednikvozimo402211
1217Vodicevozimo402211
1218Komendavozimo402211
1219Laze v Tuhinjuvozimo1804241
1222Trojanevozimo1804241
1225Lukovicavozimo1303231
1230Domžalevozimo402211
1231Ljubljana - Črnučevozimo402211
1233Dobvozimo402211
1234Mengešvozimo402211
1235Radomljevozimo1303231
1236Trzinvozimo402211
1240Kamnikvozimo1303231
1241Kamnikvozimo1303231
1242Stahovicavozimo1303231
1252Vačevozimo1804241
1260Ljubljana - Poljevozimo402211
1261Ljubljana - Dobrunjevozimo402211
1262Dol pri Ljubljanivozimo402211
1270Litijavozimo402211
1272Polšnikne     
1275Šmartno pri Litijivozimo402211
1281Kresnicevozimo402211
1282Savavozimo402211
1290Grosupljevozimo1303231
1291Škofljicavozimo1303231
1292Igvozimo1303231
1293Šmarje - Sapvozimo1303231
1295Ivančna Goricavozimo1804241
1301Krkavozimo180četrtek2četrtek1
1303Zagradecvozimo180četrtek2četrtek1
1310Ribnicavozimo180sreda2sreda1
1311Turjakvozimo180sreda2sreda1
1312Videm-Dobrepoljevozimo180četrtek2četrtek1
1314Robne     
1315Velike Laščevozimo180sreda2sreda1
1317Sodražicane     
1330Kočevjevozimo180sreda2sreda1
1351Brezovica pri Ljubljanivozimo402211
1352Preserjevozimo1303231
1353Borovnicavozimo1804241
1354Horjulvozimo1303231
1355Polhov Gradecvozimo1303231
1356Dobrovavozimo402211
1357Notranje Goricevozimo402211
1358Log pri Brezovicivozimo402211
1360Vrhnikavozimo1303231
1370Logatecvozimo1804241
1373Rovtene     
1380Cerknicane     
1381Rakekne     
1382Begunje pri Cerknicine     
1386Stari trg pri Ložune     
1410Zagorje ob Savine     
1411Izlakene     
1412Kisovecne     
1413Čemšenikne     
1414Podkumne     
1420Trbovljene     
1430Hrastnikne     
1433Radečene     
2381Podgorje pri Slovenj Gradcune     
3301Petrovčene     
5243Podbrdone     
6230Postojnane     
6257Pivkane     
6258Prestranekne     
4000Kranjvozimo1303231
4201Zgornja Besnicavozimo1804241
4202Naklovozimo402211
4204Golnikvozimo1804241
4205Preddvorvozimo1303231
4206Zgornje Jezerskone     
4207Cerklje na Gorenjskemvozimo1303231
4208Šenčurvozimo1303231
4209Žabnicavozimo1303231
4210Brnik - Aerodromvozimo1303231
4211Mavčičevozimo402211
4212Visokovozimo1303231
4220Škofja Lokavozimo402211
4226Žirine     
4227Selcavozimo1804241
4228Železnikine     
4229Soricane     
4240Radovljicavozimo402211
4243Brezjevozimo402211
4244Podnartvozimo402211
4245Kropavozimo402211
4246Kamna Goricavozimo402211
4247Zgornje Gorjevozimo402211
4248Lescevozimo402211
4260Bledvozimo402211
4264Bohinjska Bistricavozimo1303231
4265Bohinjsko jezerovozimo1804241
4267Srednja vas v Bohinjuvozimo1303231
4270Jesenicevozimo402211
4273Blejska Dobravavozimo402211
4274Žirovnicavozimo402211
4275Begunje na Gorenjskemvozimo402211
4280Kranjska Goravozimo1804241
4281Mojstranavozimo1303231
4282Gozd Martuljekvozimo1804241
4283Rateče - Planicane     
4290Tržičvozimo402211
4294Križene     
8330Metlikavozimo4022ni1
8331Suhorvozimo4022ni1
8332Gradacvozimo4022ni1
8333Semičvozimo4022ni1
8340Črnomeljvozimo4022ni1
8341Adlešičivozimo4022ni1
8342Stari trg ob Kolpivozimo4042ni1
8343Dragatušvozimo4042ni1
8344Vinicavozimo4042ni1
6000Koper/Capodistriavozimo402211
6210Sežanane     
6215Divačavozimo1804241
6219Lokevne     
6221Dutovljene     
6224Senožečene     
6240Kozinavozimo1303231
6242Materijavozimo1804241
6243Obrovne     
6244Podgradne     
6250Ilirska Bistricane     
6253Knežakne     
6254Jelšanene     
6256Košanane     
6271Dekanivozimo402211
6272Gračiščevozimo1303231
6273Marezigevozimo402211
6274Šmarjevozimo402211
6275Črni Kalvozimo402211
6276Pobegivozimo402211
6280Ankaran/Ancaranovozimo402211
6281Škofijevozimo402211
6310Izola/Isolavozimo402211
6320Portorož/Portorosevozimo402211
6323Strunjanvozimo402211
6330Piran/Piranovozimo402211
6333Sečovlje/Sicciolevozimo402211
2258Sveti Tomažvozimo403231
2270Ormožne     
9000Murska Sobotavozimo402211
9201Puconcivozimo402211
9203Petrovcivozimo403231
9204Šalovcivozimo403231
9206Križevcivozimo402211
9220Lendava/Lendvavozimo403231
9221Martjancivozimo402211
9222Bogojinavozimo402211
9223Dobrovnik/Dobronakvozimo402211
9224Turniščevozimo402211
9225Velika Polanavozimo403231
9226Moravske Toplicevozimo402211
9231Beltincivozimo402211
9232Črenšovcivozimo402211
9233Odrancivozimo402211
9240Ljutomervozimo403231
9241Veržejvozimo402211
9242Križevci pri Ljutomeruvozimo402211
9243Mala Nedeljavozimo403231
9246Razkrižjevozimo403231
9250Gornja Radgonavozimo402211
9251Tišinavozimo402211
9252Radencivozimo402211
9253Apačevozimo403231
9261Cankovavozimo402211
9262Rogašovcivozimo403231
9263Kuzmavozimo403231
9264Gradvozimo403231
9265Bodoncivozimo402211
1385Nova vasne     
5000Nova Goricavozimo402211
5102Nova Goricavozimo402211
5210Desklene     
5211Kojskone     
5212Dobrovo v Brdihne     
5213Kanalne     
5216Most na Sočine     
5220Tolminne     
5222Kobaridne     
5223Breginjne     
5224Srpenicane     
5230Bovecne     
5231Log pod Mangartomne     
5232Sočane     
5243Podbrdone     
5250Solkanvozimo402211
5251Grgarne     
5252Trnovo pri Goricine     
5261Šempasvozimo402211
5262Črničene     
5263Dobravljene     
5270Ajdovščinane     
5271Vipavane     
5273Colne     
5274Črni Vrh nad Idrijone     
5275Godovične     
5280Idrijane     
5281Spodnja Idrijane     
5282Cerknone     
5290Šempeter pri Goricivozimo402211
5291Mirenne     
5292Renčene     
5293Volčja Dragane     
5294Dornberkvozimo402211
5295Branikne     
5296Kostanjevica na Krasune     
6222Štanjelne     
6223Komenne     
2000Mariborvozimo402211
2201Zgornja Kungotavozimo402211
2204Miklavž na Dravskem poljuvozimo402211
2211Pesnica pri Mariboruvozimo402211
2212Šentilj v Slovenskih goricahvozimo1303231
2215Ceršakvozimo1303231
2221Jareninavozimo402211
2223Jurovski Dolvozimo1303231
2230Lenart v Slovenskih goricahvozimo1303231
2231Pernicavozimo402211
2232Voličinavozimo402211
2234Benediktne     
2235Sv. Trojica v Slovenskih goricahvozimo1303231
2241Spodnji Duplekvozimo402211
2250Ptujvozimo1303231
2251Ptujvozimo1303231
2252Dornavavozimo1804241
2253Destrnikvozimo1303231
2254Trnovska vasvozimo1804241
2255Vitomarcine     
2256Juršincine     
2272Gorišnicane     
2276Kogne     
2277Središče ob Dravine     
2281Markovcine     
2286Podlehnikne     
2310Slovenska Bistricavozimo1303231
2311Hočevozimo402211
2312Orehova vasvozimo402211
2313Framvozimo402211
2314Zgornja Polskavane     
2316Zgornja Ložnicane     
2317Oplotnicane     
2318Laporjevozimo1303231
2319Poljčanene     
2322Majšperkne     
2324Lovrenc na Dravskem poljune     
2325Kidričevovozimo1303231
2326Cirkovcene     
2341Limbušne     
2342Ruševozimo402211
2344Lovrenc na Pohorjune     
2345Bistrica ob Dravivozimo402211
2351Kamnicavozimo402211
2352Selnica ob Dravivozimo402211
2354Brestanicavozimo402211
2360Radlje ob Dravine     
2361Ožbaltne     
2364Ribnica na Pohorjune     
2365Vuhredne     
2366Mutane     
2370Dravogradne     
2373Šentjanž pri Dravogradune     
2380Slovenj Gradecne     
2390Ravne na Koroškemne     
2391Prevaljene     
2393Črna na Koroškemne     
3000Celjene     
3201Šmartno v Rožni dolinine     
3202Ljubečnane     
3206Stranicene     
3210Slovenske Konjicevozimo1804241
3214Zrečevozimo1804241
3215Ločevozimo1804241
3221Teharjene     
3230Šentjurne     
3231Grobelnone     
3241Podplatvozimo1804241
3250Rogaška Slatinane     
3252Rogatecne     
3254Podčetrtekne     
3270Laškone     
3272Rimske Toplicene     
3305Vranskone     
3310Žalecne     
3311Šempeter v Savinjski dolinine     
3312Preboldne     
3314Braslovčene     
3320Velenjene     
3331Nazarjene     
9244Sveti Jurij ob Ščavnicine     
9245Spodnji Ivanjcine     
1294Višnja Gorane     
1296Šentvid pri Stičnivozimo18042ni1
8000Novo mestovozimo4022ni1
8210Trebnjevozimo13032ni1
8212Velika Lokavozimo18042ni1
8213Veliki Gabervozimo18042ni1
8216Mirna Pečvozimo4022ni1
8220Šmarješke Toplicevozimo4022ni1
8222Otočecvozimo4022ni1
8230Mokronogvozimo4022ni1
8231Trebelnovozimo4022ni1
8232Šentrupertvozimo18042ni1
8233Mirnavozimo13032ni1
8250Brežicene     
8251Čatež ob Savine     
8257Dobovane     
8259Bizeljskone     
8261Jesenice na Dolenjskemne     
8270Krškone     
8275Škocjanvozimo402211
8296Krmeljne     
8310Šentjernejvozimo402211
8311Kostanjevica na Krkivozimo1303231
8312Podbočjevozimo1303231
8321Brusnicevozimo402211
8322Stopičevozimo402211
8350Dolenjske Toplicevozimo402211
8351Stražavozimo402211
8361Dvorvozimo1303231
8362Hinjene     

 

OSTALI POGOJI PREVZEMA IN DOSTAVE

Do prevzema naročila trgovec ravna z izdelki po vsakokrat veljavnem Zakonu o zdravstveni ustreznosti živil in izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili ter HACCP-u.

V kolikor kupec pripravljenega blaga ne prevzame v dogovorjenem roku, se njegovo naročilo prekliče in se kupcu zaračunajo stroški v višini 20 odstotkov.

Trgovec bo kupcu za prevoz in ustrezno manipulacijo blaga avtomatsko zaračunal strošek transportne embalaže, in sicer:

KARTON

  • 40 eur - 150 eur (z DDV) = 1 transportni karton v vrednosti 1,45 eur;
  • 150 eur - 250 eur (z DDV) = 2 transportna kartona v vrednosti 2,90 eur;
  • za vsakih nadaljnjih 100 eur (z DDV) nakupa dodaten transportni karton po ceni 1,45 eur.

TERMO IZOLACIJSKA VREČKA ZA PRENOS HLAJENIH IZDELKOV

Ob naročilu hlajenih in zamrznjenih izdelkov vam bomo za vsakih 5 kg naročenega zamrznjenega ali hlajenega blaga zaračunali termo izolacijsko vrečko dimenzije 44 cm x 47 cm po ceni 0,99 eur.

  1. PLAČILO NAROČENEGA BLAGA

Prijavljeni kupec plača naročene izdelke:

  • po predračunu;
  • s plačilno kartico (razen v PE Log Metlika in PE Novo mesto);
  • z gotovino.

Ob potrditvi naročila v spletni trgovini vam nudimo možnost takojšnjega spletnega plačila s kreditno ali plačilno kartico (MasterCard, EuroCard, Visa, Aktiva, Maestro), ki omogoča spletno plačilo. Pri zaključku naročila se rezervira znesek nakupa na kreditni ali plačilni kartici. Rezerviran znesek je enak končnemu znesku naročila + 30 odstotkov od vrednosti naročenih tehtanih artiklov. Ko je nakup zaključen (kupec s podpisom potrdi prejem oziroma prevzem naročila), se končni znesek nakupa odtegne iz TRR kupca. 30-odstotna dodatna rezervacija sredstev od vrednosti naročenih tehtanih artiklov je pomembna zaradi nakupa tehtanih oziroma neegaliziranih izdelkov, kjer je končni znesek nakupa znan šele po zaključenem komisioniranju.

V primeru, da izdelka nismo dobavili in je znesek nižji od prvotnega (rezerviranega), se kupcu zaračuna le znesek v višini dobavljenih izdelkov. Sprostitev rezerviranih sredstev s strani bank traja do tri delovne dni.  

  1. ODSTOP OD POGODBE

Kupec ima možnost, da v roku 14 dni od prejema izdelka obvesti trgovca, da odstopa od pogodbe. Kupcu pri tem ni treba navesti nobenega razloga za odstop od pogodbe.

Kupec lahko obvestilo o odstopu od pogodbe trgovcu pošlje na elektronski naslov prodaja-lj@kz-metlika.si tako, da nedvoumno izjavi, da odstopa od pogodbe. V takšnem primeru trgovec nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšne odstopne izjave na trajnem nosilcu podatkov.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oziroma je jasno prilagojeno osebnim potrebam potrošnika;
  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera trgovec nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za časopise, periodični tisk ali revije, razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  • za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • za zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programske opreme, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • za alkoholne pijače katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30-ih dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera trgovec nima vpliva;
  • pri pogodbah pri katerih je kupec izrecno zahteval obisk trgovca na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če trgovec pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  • pri pogodbah o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

  1. VRAČILO BLAGA

Blago je treba v primeru odstopa od pogodbe po prejšnjem členu vrniti trgovcu najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vse stroške vračila blaga nosi kupec. Ne glede na prejšnji stavek, trgovec blago prevzame na lastne stroške, če je bilo blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe in če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

V primeru odstopa od pogodbe, trgovec kupcu nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila kupca o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Trgovec ima pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila s strani kupca, da je izdelek resnično poslal trgovcu.

Trgovec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

  1. GARANCIJA

Izdelki za katere to zahteva zakon oziroma Pravilnik o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, imajo garancijo za brezhibno delovanje stvari. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu proizvajalca, ki bo dostavljen skupaj z izdelkom, ki ima garancijo za brezhibno delovanje stvari. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem artikel garancije nima ali ni znano, ali jo ima. V tem primeru lahko kupec kontaktira trgovca, ki bo zagotovil ažurno informacijo o obstoju garancije. Kupec lahko garancijo uveljavlja pri trgovcu ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Proizvajalec oziroma njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v skupnem roku 45-ih dni od dneva prejema izdelka v popravilo, sicer pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju. Če izdelek v roku ni popravljen ali zamenjan z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

  1. STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila trgovcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je trgovec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti trgovca v zakonsko določenem roku in trgovcu hkrati omogočiti pregled artikla.

Kupec, ki je trgovca pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico do:

  • odprave napake oziroma popravila;
  • zamenjave za enak izdelek (v primeru, da je izdelek na zalogi);
  • delnega vračila kupnine;
  • vračila celotne kupnine.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila veljavnega zakona o varstvu potrošnikov.

  1. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

UPRAVLJAVEC

Upravljavec osebnih podatkov kupcev spletne prodaje in torej oseba, odgovorna za osebne podatke kupcev je:

KZ METLIKA z.o.o.

Cesta XV. brigade 2

8330 Metlika

info@metlika-gastro.si

Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov je Darija Vlah, e-mail: darija.vlah@kz-metlika.si.

KZ Metlika z.o.o. se zavezuje, da bo z osebnimi podatki kupca ravnala v skladu z veljavnimi predpisi s področja varovanja osebnih podatkov.

OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV PRI SPLETNI PRODAJI

Ob registraciji v spletno prodajo zbiramo in obdelujemo naslednje podatke kupca:

  • ime in priimek;
  • poštni naslov;
  • elektronski naslov oziroma uporabniško ime;
  • telefonska številka;
  • geslo;
  • čas in datum registracije;
  • zgodovina naročila.

Ob naročanju obdelujemo tudi naslednje podatke:

  • vsebina naročila kupca;
  • čas oddanega naročila kupca;
  • podatke o računu in plačilu;
  • naslov dostave, če je ta drugačen.

Zgornje podatke obdelujemo zaradi:

  • vodenja uporabniškega računa kupca;
  • obdelave in izpolnitve naročil kupca, vključno za:
    • reševanje težave ali nepravilnosti pri plačilni transakciji ali neuspeli transakciji ob oziroma po opravljenem nakupu oziroma napaki pri obračunu blaga in pri reševanju prijav težav uporabnika ali reklamacijah;
    • obveščanje uporabnika o tehničnih in pravnih vprašanjih uporabe e-trgovine.

Pravna podlaga je točka (b) 1. odstavka 6. člena GDPR (izvajanje pogodbe).

V primeru, da se pri registriranemu uporabniku podatki, ki jih je predložil oziroma uporabil za prijavo, spremenijo, je ta dolžan spremembo sporočiti v roku 30 dni od nastale spremembe. Registriran uporabnik spremembo vnese v spletni trgovini - podatki bodo spremenjeni nemudoma.

Upravljavec bo osebne podatke, ki jih kupec posreduje ob registraciji v spletno prodajo, hranil toliko časa, dokler kupec ne izbriše svojega uporabniškega računa. Uporabnik to lahko stori tako, da nam piše na: info@metlika-gastro.si. Podatke, zbrane v fazi sklepanja kupoprodajne pogodbe, hranimo do izteka zakonskih ali katerihkoli pogodbenih jamstev in jamstev iz garancijske odgovornosti. Po izteku teh rokov hranimo podatke, ki jih zahteva davčna zakonodaja za zakonsko predpisana časovna obdobja za namen davčne revizije.

KZ Metlika z.o.o. bo podatke kupca o brskanju obdelovala za analitične in statistične namene, tj. da bi razumeli, kako uporabniki uporabljajo našo spletno prodajo in kako bi jo lahko izboljšali, in sicer:

  • izboljševanje in uvajanje novih storitev v spletno prodajo;
  • nadgradnja in izboljšanje spletne strani;
  • preučevanje poteka brskanja v spletni prodaji;
  • razvrščanje in analize.

Pravna podlaga je točka (f) 1. odstavka 6. člena GDPR (zakoniti interes). Upravitelj bo podatke hranil toliko časa, dokler je to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so se zbirali. Upravitelj bo podatke po izpolnitvi namena obdelave uničil. 

KOMERCIALNA SPOROČILA

V kolikor kupec v to izrecno  privoli, bomo njegov elektronski naslov, poštni naslov in telefonsko številko uporabili za obveščanje o novostih in izdelkih, ki bi ga lahko zanimali, za pošiljanje reklamnega gradiva, revij, izpolnitev anket ter vabil na dogodke ipd.

Uporabnik lahko kadarkoli trajno ali začasno ugovarja obdelavi podatkov, ki jo izvajamo na podlagi zakonitega interesa, vključno:

  • za namen posredovanja ponudb in ugodnosti,
  • za namen obveščanja uporabnika o ponudbah, za katere upravitelj predvideva, da ga zanimajo,
  • za namen pozivanja k izpolnitvi anket.

Uporabnik lahko obdelavi ugovarja:

  • pisno po elektronski pošti na naslov: info@metlika-gastro.si.

 

Upravljavec bo v primeru ugovora preprečil obveščanje najkasneje v roku 30 dni od prejema ugovora, vendar v primeru, da je bila kampanja za obveščanje pripravljena pred obdelavo ugovora oziroma spremembe nastavitev, obstaja možnost, da bo uporabnik kljub temu prejel še zadnje obvestilo.

Posredovanje osebnih podatkov

Upravljavec osebnih podatkov uporabnikov ne posreduje tretjim, razen:

  • zunanjim pogodbenim izvajalcem, ki podatke obdelujejo izključno v imenu, za račun, po navodilih in pod nadzorom upravitelja (npr. klicni centri, tiskarji, oglaševalske agencije);
  • državnim organom na podlagi njihove obrazložene pisne zahteve za potrebe vodenja konkretnega postopka;
  • če se izkažejo s pisno osebno privolitvijo oziroma pooblastilom uporabnika;
  • plačilne podatke kupca ponudniku plačilnih storitev za izvedbo plačila;
  • naslov za dostavo bo posredovan našemu pogodbeniku za dostavo.

Pravice uporabnikov

Uporabnik ima pravico, da po e-pošti na naslov: info@metlika-gastro.si zahteva dostop do podatkov, ki se nanašajo nanj. Na enak način lahko uveljavlja pravico do omejitve obdelave, izbrisa podatkov in prenosljivosti podatkov ter ugovora in popravka. Če podatke uporabnika obdelujemo na podlagi njegovega soglasja, lahko uporabnik soglasje kadarkoli prekliče z učinkom za naprej.

Uporabnik ima tudi pravico do pritožbe pri organu za varstvo osebnih podatkov glede ravnanja z vašimi osebnimi podatki. V Sloveniji je to Informacijski pooblaščenec (www.ip-rs-si).

PIŠKOTKI

Spletna trgovina lahko v brskalnik uporabnikovega oziroma kupčevega računalnika odloži t.i. »piškotek«. Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki dajejo upravljavcu podatke o tem, kolikokrat uporabnik oziroma kupec obišče upraviteljevo spletno stran in kaj ga zanima v teh obiskih. Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika. Uporabnik ali kupec ima vedno možnost, da piškotke sprejme ali zavrne. Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, kar lahko uporabnik oziroma kupec v nastavitvah spremeni tako, da računalnik piškotke zavrne ali pa da prejme opozorilo, preden se piškotek shrani.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo

Nujni piškotki

Nujni so tisti piškotki, ki so potrebni za delovanje spletne strani in te bomo na vašo napravo vedno nameščali, saj brez njih naša spletna stran ne deluje pravilno. Med nujno potrebne piškotke uvrščamo piškotke, ki vam omogočajo dostop do spletne strani, delovanje posameznih funkcionalnosti spletne strani in hkrati ne zbirajo analitičnih ali drugih podatkov o vašem obisku.

Ime piškotkaČas potekaNamenUpravljavec
__cookiePolicy10 letS pomočjo tega piškotka si zapomnimo vašo izbiro glede nameščanja piškotkov. Podatki zbrani s pomočjo piškotka se ne delijo s tretjimi osebami.KZ Metlika z.o.o.
PHPSESSID T.i. "sejni piškotek", ki se namesti ob vpisu v aplikacijo.do konca seje

 

Google Analytics piškotki

Google Analytics piškotek nam omogoča anonimno spremljanje gibanja obiskovalcev po spletnem mestu. Pomaga nam razumeti, kako obiskovalci uporabljajo našo spletno trgovino. Glavna piškotka, ki ju uporablja Google Analytics, sta »_ga« in »_gid«. Piškotek »_ga« poteče čez dve leti, piškotek »_gid« pa po 24-ih urah.

  1. POMOČ IN INFORMACIJE

V primeru potreb po dodatnih informacijah ali pomoči je kupcu na voljo Klicni center posamezne PE (navedeno spodaj) ali elektronski naslov:

Poslovna enotaNaslovTel. št.FaxElektronska pošta
PE SAVLJESavlje 89, 1000 Ljubljana01 530 792301 530 7945prodaja-lj@kz-metlika.si
PE IZOLAIndustrijska cesta 10, 6310 Izola05 662 531205 662 5316prodaja.izola@kz-metlika.si
PE ZVEZDA Murska SobotaMarkišavska ulica 10, 9102 Murska Sobota02 530 857902 530 8578prodaja-ms@kz-metlika.si
PE NOVA GORICAVodovodna pot 5A, 5000 Nova Gorica05 330 301405 330 3010prodaja-ng@kz-metlika.si
PE RADOVLJICAAlpska cesta 98, 4248 Lesce
 
04 530 052004 530 0930prodaja-ra@kz-metlika.si
PE MARIBORUl. Kragujevških žrtev 12, 2000 Maribor02 460 590402 460 5910prodaja-mb@kz-metlika.si
PE NOVO MESTODrgančevje 12, 8000 Novo mesto07 393 209007 393 2095prodaja-nm@kz-metlika.si
PE LOGMestni log 15, 8330 Metlika07 363 711207 363 7116prodaja-log@kz-metlika.si

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Splošni pogoji se lahko kadarkoli spremenijo, zato je priporočljivo, da jih kupec prebere pred vsakim nakupom.

  1. PRITOŽBE IN SPORI

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov trgovca prodaja-lj@kz-metlika.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Trgovec bo v 5-ih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo po svojih najboljših močeh prizadeval morebitne spore rešiti sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno:

  1. če je kupec tožeča stranka, sodišče splošne krajevne pristojnosti, kot tudi sodišče na območju katerega ima kupec stalno oziroma začasno prebivališče;
  2. če je kupec tožena stranka, sodišče na območju katerega ima kupec stalno oziroma začasno prebivališče.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med trgovcem in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

  1. OPOZORILA

Mladoletnim osebam je prodaja alkoholnih pijač prepovedana. Zato mora biti kupec polnoleten v času oddaje naročila. V nasprotnem primeru trgovec takoj odstopi od pogodbe.

Ministrstvo za zdravje opozarja; prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.

  1. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Trgovec ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih v spletni prodaji, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletni strani trgovca je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta s strokovnjakom.

Trgovec ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja kupca ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja spletna prodaja. Trgovec deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za kupce. V morebitnih sporih si prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.

  1. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje Splošne pogoje poslovanja. Kupci bodo o vseh spremembah oziroma dopolnitvah teh splošnih pogojev obveščeni preko spletne strani www.metlika-gastro.si

Ti Splošni pogoji poslovanja veljajo in se uporabljajo od dne 14. 5. 2020.

Metlika, 11. 5. 2020

KZ METLIKA z.o.o.

Direktorica

Tatjana Malešič

 

1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA B2B

Splošni pogoji opredeljujejo uporabo spletne prodaje »Spletna prodaja KZ Metlika GASTRO« (v nadaljevanju spletna prodaja) in razmerje med kupci ter spletno prodajo. Upravljavec spletne prodaje je družba KMETIJSKA ZADRUGA METLIKA z.o.o., Cesta XV. Brigade 2, 8330 Metlika. Pogoj za uporabo spletne prodaje je strinjanje s splošnimi pogoji. Spletno prodajo izvaja družba KZ Metlika z.o.o., Cesta XV. brigade 2, 8330 Metlika. Družba je vpisana v sodni register okrožnega sodišča v Novem mestu pod številko 068/20002500.

Družba je zavezana za plačilo DDV (ID za DDV : SI36614882).

Pomoč in dodatne informacije so na voljo na mobilni številki 031/897-000 ali e-naslovu info@metlika-gastro.si

Osnovni pojmi:

Uporabnik: pravna oseba ali samostojni podjetnik, ki uporablja spletno prodajo.

Kupec: pravna oseba ali samostojni podjetnik, ki na spletni prodaji naroči (pošlje naročilo) izdelek iz nabora blaga spletne prodaje.

Upravitelj: KZ Metlika z.o.o.

2. UPORABA

Spletna prodaja je namenjena pravnim osebam in samostojnim podjetnikom. Kupec lahko odda naročilo kot prijavljen kupec.

3. PRIJAVA

V spletno prodajo se lahko prijavijo kupci KZ Metlika s sklenjeno pogodbo o Dolgoročnem poslovnem sodelovanju. V spletno prodajo se prijavijo s 5-mestno številko Pogodbe in geslom.

POSLOVNA ENOTA (Prevzemno mesto)

Kupcu se glede na lokacijo iz katere se oskrbuje, ob potrditvi naročila avtomatsko prikažeta naslov enote in kontakt. V kolikor ima kupec več odjemnih mest, katera se oskrbujejo iz različnih enot KZ Metlika, se mu ob prijavi in potrditvi svojega odjemnega mesta, glede na odjemno mesto avtomatsko prikaže poslovna enota, kjer prevzame naročeno blago, oz. iz katere se mu izvrši dostava.

IZBIRA DOKUMENTA

Pri izboru dokumenta ima uporabnik na voljo dokument »račun-dobavnica«. 

RAČUN DOBAVNICA

Pri izbiri dokumenta »račun-dobavnica« se uporabniku upoštevajo vse bonitete in ugodnosti, ki mu pripadajo po Pogodbi in aneksih k Pogodbi. Prikazujejo se cene z upoštevanimi bonitetami.

V kolikor uporabnik pozabi uporabniško ime, lahko pokliče na tel. 031 897-000 ali piše upravitelju na elektronski naslov: info@metlika-gastro.si.

V kolikor uporabnik pozabi geslo, lahko s klikom na: »Ste pozabili geslo?« vpiše uporabniško ime. Na elektronski naslov zaveden v profilu se uporabniku pošlje povezava za spremembo gesla.

Kupec je sam odgovoren za naročila, ki so opravljena z njegovim uporabniškim imenom in geslom. v kolikor uporabnik sumi zlorabo njegovih podatkov, mora nemudoma obvestiti Klicni center. V kolikor upravitelj sumi, da je prišlo do zlorabe spletne prodaje, ima pravico zahtevati spremembo gesla kupca ali preklicati naročilo kupca.

4. ODDAJA NAROČILA kupca, ki ni kupec KZ Metlika

Direktno spletno naročilo kupca, ki še ni kupec KZ Metlika ni možno. Predhodno je potrebna sklenitev Pogodbe o dolgoročnem poslovnem sodelovanju. Za izvedbo le-tega pokliče na tel. 031/897-000 ali piše na e-naslov info@metlika-gastro.si, kjer prejme potrebne dodatne informacije.

Kupcu se ob podpisu pogodbe dodeli poslovna enota, kjer želi naročilo prevzeti, oz. iz katere se mu blago dostavi.

Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.

5. NAROČANJE

Z vsakim poslanim naročilom se kupec strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Za prijavljene spletne kupce veljajo tudi vse pogodbene obveznosti in pravice, ki jih ima kupec do podjetja KZ Metlika z.o.o. Spletno naročilo vedno pripravi poslovna enota, ki naročilo sprejme.

Kupec lahko spremlja tekoče naročilo v rubriki »Košarica« in ga poljubno spreminja vse do koraka »Potrditev naročila«. Naročilo je potrjeno, ko kupec na svoj e-naslov (ki je vpisan v profilu kupca) prejme potrditev naročila. Kupec ne more preklicati oddanega naročila v kolikor je le to že v pripravi. Stanje naročila, popravke naročila ali preklic naročila lahko kupec preveri in sporoči na Klicni center. Kupec kontaktira Klicni center na lokaciji, ki jo je dobil ob prijavi, oz. dobi ob potrditvi naročila. Upravitelj lahko zavrne pripravo naročila, če kupec ne izpolnjuje dolžnosti iz splošnih pogojev poslovanja ali Pogodbe o dolgoročnem poslovnem sodelovanju (neporavnane obveznosti), tudi ko je naročilo že oddal.

6. ASORTIMAN

Izbor izdelkov se v spletni prodaji dnevno spreminja. Izdelek je opremljen z informacijami, ki so pridobljene iz deklaracije izdelka ali navodil dobavitelja, zato upravitelj ne more odgovarjati za morebitne napake v podatkih. Slike so simbolne in lahko prihaja do razlik med sliko in dejanskim izdelkom, vendar to ne vpliva na lastnost izdelka. Vsi izdelki, ki jih obiskovalec doda v nakupno košarico in nimajo dodatne opombe o razpoložljivosti, so v trenutku naročila na zalogi.

Kupec bo prevzel vse naročene izdelke, razen če v času oddaje in priprave naročila izdelka ni več na zalogi. V tem primeru bo kupec o tem obveščen po telefonu ali e-pošti. V primeru, da želi kupec naročiti blago, ki je v naboru prodajalca, vendar se ne nahaja na zalogi enote, iz katere je oskrbljen, dobi ob potrditvi naročila informacijo, kdaj lahko pričakuje dostavo ali prevzem dodatno naročenega blaga.

7. CENE

Cene v spletni prodaji so veleprodajne brez DDV, tako redne kot akcijske. Popusti in ugodnosti se obračunajo sproti pri vsakem vpisanem artiklu ter v kolikor na koncu naročila potrdi lasten prevzem, obračuna tudi boniteto za lasten prevzem. Bonitete so odvisne od tega ali se je kupec prijavil v spletno trgovino in oddaja naročilo kot prijavljen kupec, v kolikor ne bonitete niso vidne. Vidni so tudi na končnem dokumentu račun-dobavnica. Na spletni prodaji veljajo spletne cene. Spletna cena je lahko drugačna od cene v fizični trgovini. Spletne cene ne veljajo za fizično trgovino. Kupec plača vrednost naročila po cenah, ki so veljale v času oddaje naročila. To ne velja, če kupec ne prevzame naročila v dogovorjenem času.

V spletni trgovini velja spletni popust na nakup, če je tako določeno. Veljavnost je časovno omejena. V primeru, da hkrati velja dnevni popust na nakup za vse kanale prodaje (fizična trgovina, klicni center, trgovski potnik in spletna prodaja) in spletni popust, se v spletni trgovini upošteva spletni popust. Dnevni popust na nakup in spletni popust se ne seštevata. Pogoji koriščenja popustov se med akcijami razlikujejo in so na vpogled na spletni strani za vsako akcijo posebej. Samo na spletni trgovini veljajo cene v spletni akciji. V fizični trgovini spletne cene ne veljajo.

Izdelek ima lahko nastavljeno NETO ceno. To pomeni, da na objavljeno ceno morebitne pogodbene bonitete kupca (pogodbeni rabat, superrabat) ne veljajo.

Ponudba mesečnega akcijskega kataloga ter tedenskih akcij velja tudi za spletno trgovino. Veljajo enaki pogoji (cena, dostavni roki), kot za nakupe v fizični poslovalnici, razen če je izjemoma označeno drugače. Obvestilo o spremenjenih pogojih, ki bi vplivali na pogoje nakupa preko spletne prodaje, je zapisano poleg izdelka ali izdelkov. 

8. PREVZEM in DOSTAVA NAROČENEGA BLAGA

Po oddaji naročila s strani kupca, le-ta prejme obvestilo s strani pripadajoče poslovne enote o uspešnem prejemu njegovega naročila. Ko je kupčevo naročilo pripravljeno za prevzem, v kolikor bo sam prevzel, je o tem obveščen po elektronski pošti.

Prevzem naročenega blaga je mogoč samo v poslovnem centru, ki je skrbnik kupca, oz. v kolikor je dogovorjeno drugače.

Čas dostave blaga oz. lasten prevzem blaga za prevzem v posamezni poslovni enoti je odvisen od časa oddaje naročila in je prikazan v spodnji tabeli:

ENOTA

ČAS ODDDAJE NAROČILA

DOSTAVA

LASTEN PREVZEM

HLAJENO, ZAMRZNJENO BLAGO

PC LJUBLJANA

 

 

 

 

Ljubljana- strogi center

Naročila do 16.00

Naslednji delovni dan do 9.30

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

Vrhnika, Kočevje, Trbovlje, Hrastnik

Naročila do 16.00

Naslednji delovni dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

Ljubljana okolica

Naročila do 10.00

Isti dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

PC Log METLIKA

Naročila do 9.00

Naročila po 9.00

Dostava isti dan

Dostava drugi dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

PC IZOLA

Naročila do 10.00

Dostava isti dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

PC Nova Gorica

Naročila do 10.00

Dostava isti dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

PC Maribor

 

 

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

Maribor-mesto

Naročilo do 11.00

Dostava isti dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

Maribor - okolica

Naročilo danes

Dostava jutri

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

PC Radovljica

Naročilo do 10.00

Dostava isti dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

PC Murska Sobota

Naročilo danes

Dostava jutri

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

PC Novo mesto

Naročilo do 10.00

Dostava isti dan

Naročila do 13h: prevzem isti dan

 

Naročilo oddano ob sobotah, nedeljah in praznikih se obravnava naslednji delovni dan.

Za naročila oddana po 16.00 uri ne zagotavljamo dostave naslednji delovni dan.

Zaradi narave poslovanja je zelo pomembno, da se vsi držimo dogovorjenih rokov. Zato prosimo, da svoje naročilo prevzamete še isti delovni dan, ko ste prejeli obvestilo o pripravi blaga in sicer na predhodno izbrani lokaciji in na način, ki ste ga določili ob oddaji naročila.

KZ Metlika z.o.o. si pridržuje pravico, da se čas priprave in dostave v izjemnih primerih podaljša izven zgoraj navedenih terminov, vendar ne za več kot 24 ur, pri tem pa bo kupec na ustrezen način obveščen o takšnem podaljšanju.

Kupec je dolžan naročeno blago prevzeti še isti delovni dan, ko je prejel obvestilo o pripravi blaga in sicer na predhodno izbrani lokaciji ter ga plačati na način, ki je določen ob oddaji naročila. Ob prevzemu prejme kupec tudi končni dokument.

Do prevzema naročila z izdelki upravitelj ravna po Zakonu o zdravstveni ustreznosti živil in izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili ter HACCP-u.

V kolikor kupec pripravljenega blaga ne prevzame v dogovorjenem roku, se njegovo naročilo prekliče in se kupcu zaračunajo stroški komisioniranja. (1%od vrednosti blaga)

9. DOSTAVA NAROČENEGA BLAGA

Kupec, ki se je prijavil v spletno prodajo in ima na podlagi Pogodbe dogovorjeno dostavo, ima ob postopku zaključevanja nakupa dve možnosti glede prevzema naročenega blaga v spletni prodaji:

- Naročeno blago lahko prevzame sam v izbrani poslovni enoti, ki jo je določil ob prijavi.

- Za dostavo veljajo pogoji, ki jih ima kupec zapisane v pogodbi s KZ Metlika z.o.o. in v teh splošnih pogojih, razen če ni z določeno marketinško aktivnostjo definirano drugače.

Minimalna vrednost naročenega blaga ki se dostavi je 100 EUR brez DDV, V kolikor je naročilo manjše od 85 EUR, zaračunamo strošek prevoza 100 EUR razen, v kolikor je z določeno marketinško aktivnostjo definirano drugače.

10. PLAČILO NAROČENEGA BLAGA

Prijavljeni kupec ob prevzemu blaga z gotovino plača naročene izdelke. V kolikor je pogodbeno dogovorjeno in v kolikor prijavljeni kupec izpolnjuje ostale splošne pogoje je plačilo možno tudi na odlog.

11. GARANCIJA IN REKLAMACIJE

Napake in pomanjkljivosti v vezi s prevzetim naročilom se rešujejo v skladu z zakonodajo Republike Slovenije. Kupec lahko prijavi reklamacijo ob prevzemu naročila. Če je prevzem pri dostavi, reklamacijo sporoči vozniku. Kasnejše reklamacije kupec sporoči v Klicni center oz na reklamacijski oddelek na lokaciji, kamor je bilo naročilo poslano v skladu s Pogodbo o dolgoročnem poslovnem sodelovanju.

12. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

KZ Metlika z.o.o. se zavezuje, da bo z osebnimi podatki kupca ravnal v skladu z veljavnimi predpisi s področja varovanja osebnih podatkov.

Ob prijavi v spletno Prodajo se zbirajo podatki:

  • število oddanih naročil kupca,
  • vsebina naročila kupca,
  • čas oddanega naročila kupca.

Vsak uporabnik dovoli uporabo podatkov (vpisanih podatkov v vnosna polja spletne trgovine, podatkov pridobljenih s pogodbo) za potrebe izpolnitve naročila in ostalo z naročilom povezano komunikacijo.

Upravitelj bo osebne podatke hranil toliko časa, dokler je to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so se zbirali. Upravitelj bo osebne podatke po izpolnitvi namena obdelave uničil.

KZ Metlika.o.o. bo podatke uporabljal in obdeloval izključno z namenom izboljševanja in uvajanja novih storitev v »spletno prodajo KZ Metlika«:

  • nadgradnja iz izboljšanje spletne strani,
  • preučevanje poteka brskanja v spletni prodaji,
  • razvrščanje in analize,
  • e-obveščanje (samo v primeru, če kupec to izrecno dovoli).

Kupec se strinja, da KZ Metlika.o.o. zbira, uporablja in obdeluje osebne podatke na uporabniškem računu kupca.

PIŠKOTKI

Spletna trgovina lahko v brskalnik uporabnikovega oz. kupčevega računalnika odloži tako imenovani »piškotek«. Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki dajejo upravitelju podatke o tem, kolikokrat uporabnik oz. kupec obišče upraviteljevo spletno stran in kaj ga zanima v teh obiskih. Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika. Uporabnik ali kupec ima vedno možnost, da piškotke sprejme ali zavrne. Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, kar lahko uporabnik oz. kupec v nastavitvah spremeni tako, da računalnik piškotke zavrne ali pa da prejme opozorilo, preden se piškotek shrani.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo

Nujni piškotki

Nujni so tisti piškotki, ki so potrebni za delovanje spletne strani in te bomo na vašo napravo vedno nameščali, saj brez njih naša spletna stran ne deluje pravilno. Med nujno potrebne piškotke uvrščamo piškotke, ki vam omogočajo dostop do spletne strani, delovanje posameznih funkcionalnosti spletne strani in hkrati ne zbirajo analitičnih ali drugih podatkov o vašem obisku.

 

Ime piškotka

Čas poteka

Namen

Upravljavec

__cookiePolicy

10 let

S pomočjo tega piškotka si zapomnimo vašo izbiro glede nameščanja piškotkov. Podatki zbrani s pomočjo piškotka se ne delijo s tretjimi osebami.

KZ Metlika z.o.o.

PHPSESSID

 

T.i. "sejni piškotek", ki se namesti ob vpisu v aplikacijo.

do konca seja

Drugih piškotov trenutno ne uporabljamo.

PRIJAVA NA E-OBVESTILA

V kolikor se uporabnik na spletni prodaji z vpisom naslova e-pošte prijavi na prejemanje e-obvestil ali ob registraciji označi, da želi prejemati e-obvestila, bo upravitelj uporabnikov e-naslov uvrstili na seznam prejemnikov e-obveščanja. Podatke o vaši elektronski pošti se bodo shranjevali, dokler se uporabnik od storitve obveščanja po e-pošti ne odjavi. Od prejemanja e-obvestil se lahko odjavi kadarkoli, in sicer tako, da v prejetem elektronskem sporočilu prejemnik pošte klikne na označeno povezavo. Odjava se upošteva takoj ko je to mogoče oziroma ne več kot 15 dni od odjave.

13. POMOČ IN INFORMACIJE

V primeru potreb po dodatnih informacijah ali pomoči je kupcu na voljo Klicni center posamezne PC (nevedno spodaj) ali elektronski naslov:

 

Poslovna enota

Naslov

Tel. št.

Fax

Elektronska pošta

PC SAVLJE

Savlje 89, 1000 Ljubljana

01 530 7923

01 530 7945

prodaja-lj@kz-metlika.si

PC IZOLA

Industrijska cesta 10, 6310 Izola

05 662 5312

05 662 5316

prodaja.izola@kz-metlika.si

PC ZVEZDA Murska Sobota

Markišavska ulica 10, 9102 MS

02 530 8579

02 530 8578

prodaja-ms@kz-metlika.si

PC NOVA GORICA

Vodovodna pot 5A, 5000 NG

05 330 3014

05 330 3010

prodaja-ng@kz-metlika.si

PC RADOVLJICA

Ljubljanska c. 11, 4240 Radovljica

04 530 0520

04 530 0930

prodaja-ra@kz-metlika.si

PC MARIBOR

Ul. Kragujevških žrtev 12, 2000 MB

02 460 5904

02 460 5910

prodaja-mb@kz-metlika.si

PC NOVO MESTO

Drgančevje 12, 8000 Novo mesto

07 393 2090

07 393 2095

prodaja-nm@kz-metlika.si

PC LOG

Mestni log 15, 8330 Metlika

07 363 7112

07 363 7116

prodaja-log@kz-metlika.si

 

Splošni pogoji se lahko kadarkoli spremenijo, zato je priporočljivo, da jih kupec prebere pred vsakim nakupom.

14. PRITOŽBE IN SPORI

Upravitelj je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Upravitelj si bo prizadeval, da bo v čim krajšem možnem času obravnaval pritožbo in o tem obvestil kupca.

Prav tako si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje pristojno sodišče v Novem mestu.

15. OPOZORILA

Mladoletnim osebam je prodaja alkoholnih pijač prepovedana. Zato mora biti kupec polnoleten v času oddaje naročila. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe.

Ministrstvo za zdravje opozarja; prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.

 

Metlika, 24.9.2019

KZ METLIKA z.o.o.

Direktorica

Tatjana Malešič